Antaike, un Istitutu di ricerca Chinese, hà dettu chì u so sondaghju smelter dimustratu chì a pruduzzione di ramu in February era u listessu chì in ghjennaghju, à 656000 tunnellate, assai più altu ch'è previstu, mentri l'industria chjave di cunsumu di metalli ripigliò a produzzione lentamente.
Inoltre, a tarifa di trattamentu di cuncentrazione di ramu, chì hè a fonti principale di ingressu per a smelter, hà aumentatu da 20% da a fine di u 2019. Aetna hà dettu chì u prezzu di più di $ 70 per tonna avia allughjatu a pressione nantu à i smelters.A cumpagnia aspetta chì a produzzione ghjunghje à circa 690000 tunnellate in marzu.
L'azzioni di cobre in u periodu precedente anu aumentatu continuamente da u 10 di ghjennaghju, ma i dati nantu à e vacanze estese di u Festival di Primavera à a fine di ghjennaghju è u principiu di ferraghju ùn sò micca stati liberati.
U Ministeru di l'abitazione è u sviluppu rurale urbanu hà dettu chì, cum'è a fonte principale di u cunsumu di ramu, più di 58% di i prughjetti di custruzzione di l'immubiliare è di l'infrastruttura di a China avianu ripigliatu a settimana passata, ma anu sempre affruntatu u prublema di carenza di persunale.
Tempu di post: 23-May-2022