U 29 di ghjugnu, AG MINER MINER hà dichjaratu chì u prezzu di u ramu era cascatu à un 16 mesi bassu. A crescita glubale in i commodità hè di rallentà è investitori sò diventendu più pessimisti. Tuttavia, Cile, cumessu unu di i più grande paesi di minaccia di mina di u mondu, hà vistu l'alba.

U prezzu di u RVper hè statu longu cunsideratu cum'è un indicatore maiò di a salute di l'economia glubale. Dunque, quandu u prezzu di u ramu hè cascatu à un mese di 16 mesi in u 23 di ghjugnu, l'investituri anu pressatu rapidamente u "buttone panicu". I prezzi di i commodità sò cascate 11% in duie settimane, chì indicanu chì a crescita ecunomica glubale hè di rallentà. Tuttavia, micca tutti accunsenu.

Dicuenti, hè stata rappurtata chì Codelco, a codzza di u Statu in u Statu in Cile, ùn pensu micca chì u mortu mortuvavava vò à vene. Cum'è a più grande pruduttore di ramu di u mondu, a vista di CoDelco porta u pesu. Dunque, quandu maxoco Pacheco, pretuanu di u cunsigliu, adattò questu prublema in principiu di ghjugnu, persone un'ionate e so opini di visione.

Pacheco hà dettu: "Pudemu esse in una turbulenza di curtu di cortu termini, ma l'impurtante hè u fundamentu. U bilanciu di u fornimentu è a dumanda pare esse assai benefica per quelli di noi chì anu riserve di rame ".

Ùn hè micca sbagliatu. U ramu hè largamente usatu in sistemi di enernu rinnuvuti, cumprese l'solar, idro è energia identiche. Cumu u prezzu di l'energia tradiziunale hà righjuntu un pitch di febbre in u mondu, l'investimentu verde hè in a crescita.

Tuttavia, stu prucessu piglia tempu. U venneri, u benchmark di u prezzu di u Cobone di Londra in u scambiu di metallu di Londra (LME) cascò 0,5%. U prezzu ancu cascò à $ 8122 per a tonzu Doppu 25% da u piccu di marzu. In fatti, questu hè u prezzu registratu più bassu dapoi u mezzu di l'epidemia.

Ancu cusì, Pacheco ùn hà micca panicu. "In un mondu induve u ramu hè u megliu cunduttore è ci sò pochi riserve novi, i prezzi di u ramu pare assai forte", hà dettu

L'investitori chì cercanu risposte à e difficultà ecunomiche ripetì ponu esse stanchi di a Guerra di Russia in Ucraina. Sfurtunatamente, l'impattu di a guerra di quattru mesi nantu à i prezzi di u ramu ùn pò micca esse sottovalutati.

Dopu tuttu, a Russia hà tentaculi in decine di industrie. Da energia è mining to telecomunicazioni è cummerciale. Ancu se u pruduttu di u capu di u paese hè stata solu una pruduzzione glubale, e battimenti dopu a so invasione di Ucraina semplicamente scumessa à u mercatu.

À prestu à a fine di u frivaru è u principiu di marzu, i prezzi di u rame hà sparitu cum'è l'altri metalli. A preoccupazione hè chì, chì l'cuntribuzione di a Russia hè epletigibile, a so rinuncia di u ghjocu s'imquiarà a ripresa dopu u scacciore. Avà a discussione nantu à a recessione ecunomica hè guasi inevitabbile, è investitori chì sò più di più e più pessimisti.


Tempu post: Jun-30-2022