U 29 di ghjugnu, u minatore Ag Metal hà dettu chì u prezzu di u ramu era cascatu à un minimu di 16 mesi.A crescita glubale in i commodities si rallenta è l'investituri diventanu sempre più pessimisti.Tuttavia, u Cile, cum'è unu di i più grandi paesi minieri di cobre in u mondu, hà vistu l'alba.

U prezzu di u cobre hè statu longu cunsideratu cum'è un indicatore maiò di a salute di l'ecunumia glubale.Dunque, quandu u prezzu di u ramu hè cascatu à un minimu di 16 mesi u 23 di ghjugnu, l'investituri pressanu rapidamente u "buttone di panicu".I prezzi di e materie prime sò cascati 11% in duie simane, chì indicanu chì a crescita economica glubale hè rallentata.Tuttavia, micca tutti d'accordu.

Ricertamenti, hè statu infurmatu chì Codelco, a minera di ramu statale in Cile, ùn hà micca pensatu chì a mala furtuna venia.Cum'è u più grande pruduttore di cobre in u mondu, a vista di Codelco porta un pesu.Per quessa, quandu Maximo Pacheco, presidente di u cunsigliu di direzzione, hà affruntatu stu prublema à principiu di ghjugnu, a ghjente hà ascoltatu i so punti di vista.

Pacheco hà dettu: "Pudemu esse in un turbulu tempurale à cortu termine, ma l'impurtante hè i fundamenti.L'equilibriu di l'offerta è di a dumanda pare esse assai benefiziu per quelli di noi chì avemu riserve di cobre ".

Ùn hè micca sbagliatu.U ramu hè largamente utilizatu in sistemi d'energia rinnuvevuli, cumprese l'energia solare, termale, idroelettrica è eolica.Siccomu u prezzu di l'energia tradiziunale hà righjuntu una frebba in u mondu, l'investimentu verde hè in crescita.

Tuttavia, stu prucessu pigghia tempu.Venneri, u prezzu di riferimentu di cobre nantu à a Borsa di Metalli di Londra (LME) hè cascatu 0,5%.U prezzu hè ancu cascatu à $ 8122 per tonna, in calata di 25% da u piccu di marzu.In fatti, questu hè u prezzu più bassu registratu da a mità di l'epidemie.

Ancu cusì, Pacheco ùn hà micca panicu."In un mondu induve u ramu hè u megliu cunduttore è ci sò pochi riserve novi, i prezzi di u ramu parenu assai forti", disse.

L'investituri chì cercanu risposte à e difficultà ecunomiche ripetute ponu esse stanchi di a guerra di Russia in Ucraina.Sfortunatamente, l'impattu di a guerra di quattru mesi nantu à i prezzi di u ramu ùn pò micca esse sottovalutatu.

Dopu tuttu, a Russia hà tentaculi in decine di industrii.Da l'energia è a minera à e telecomunicazioni è u cummerciu.Ancu s'è a pruduzzione di ramu di u paese rapprisentava solu circa 4% di a pruduzzione glubale di ramu, e sanzioni dopu a so invasione di l'Ucraina hà scuntatu seriamente u mercatu.

Da a fini di frivaru è u principiu di marzu, i prezzi di u ramu s'arricordu cum'è l'altri metalli.A preoccupazione hè chì, ancu s'è a cuntribuzione di a Russia hè insignificante, a so ritirata da u ghjocu soffocarà a ricuperazione dopu à u focu.Avà a discussione nantu à a recessione ecunomica hè quasi inevitabbile, è l'investituri diventanu più è più pessimisti.


Tempu di post: 30-jun-2022