London Metal Exchange (LME)ramus'arrizzò durante u periodu di cummerciu elettronicu asiaticu u luni cum'è a prospettiva di a dumanda di a Cina, u principale cunsumadore di metalli, hà migliuratu.In ogni casu, l'aumentu di i tassi d'interessu di a Fed pò dannà a rallentazione di u crescita economica glubale o ancu immerse in a recessione, è cuntinuà à limità a crescita di metalli industriali.
A meziornu di u luni in Pechino, u benchmark di LME di trè mesiramurosa0,5% à US $ 8420 per tonna.L'ultimu ghjornu di cummerciale, hè cascatu à u puntu più bassu di $ 8122.5 da u ferraghju 2021.
À u Shanghai Futures Exchange, u ramu d'aostu più attivu hè cascatu 390 yuan, o 0,6%, à 64040 yuan per tonna.
In Cina, Shanghai hà annunziatu a vittoria in a lotta contru l'epidemie, chì hà aiutatu à migliurà u sentimentu di u mercatu è à rinfurzà l'aspettattivi di crescita economica di a Cina.
I dati publicati u luni anu dimustratu chì cù a ripresa di l'attività in i principali centri di fabricazione di a Cina, u tassu di riduzzione di u prufittu di l'imprese industriali chinesi rallentò in maghju.
In i Stati Uniti, a Riserva Federale pò accelerà l'aumentu di i tassi d'interessu per frenà l'inflazione, chì hè à un altu di 40 anni.Hè preoccupatu chì a crescita ecunomica di i Stati Uniti rallenta o ancu scenderà in recessione.
A settimana passata, u Fondu Monetariu Internaziunale (FMI) hà tagliatu e so previsioni per a crescita ecunomica di i Stati Uniti perchè l'aggressiva crescita di i tassi d'interessu di a Riserva Federale hà rinfriscatu a dumanda, ma u MF hà previstu chì i Stati Uniti "a riluttante" eviteranu a recessione.
Maximo m á Ximo Pacheco, presidente di Codelco, una pruprietà stataleramuCumpagnia in Cile, hà dettu in Santiago chì, malgradu a recente calata forte di i prezzi di u ramu, a cumpagnia crede chì i prezzi di u ramu fermanu forti in u futuru.
Tempu di post: 27-ghjugnu-2022