A migliione di a situazione epidemica in Shanghai hà ancu aiutatu à rinfurzà u sentimentu di u mercatu.U marcuri, Shanghai hà finitu e misure di cuntinimentu contr'à l'epidemie è ripigliò cumplettamente a produzzione è a vita normale.U mercatu era preoccupatu chì a rallentazione di a crescita ecunomica di a Cina affetta a dumanda di metalli.

A Sra Fuxiao, capu di a strategia di bulk commodity di BOC International, hà dettu chì a Cina hà diversi metudi per rinfurzà l'ecunumia, è i prughjetti di l'infrastruttura sò più ligati à i metalli, ma ci vole u tempu, perchè ùn pò micca avè un impattu in u cortu termini. è u tempu pò spannà a seconda mità di l'annu.

June 1 LME Metal Overview

Sicondu i dati di monitoraghju satellitari, l'attività glubale di fusione di ramu hè cresciuta in maghju, postu chì a crescita restaurativa di l'attività di fusione di a Cina hà compensatu a calata in Europa è in altre regioni.

L'interruzzione di a grande pruduzzione minera di rame in u Perù, u sicondu più grande pruduttore di rame in u mondu, custituisce ancu un sustegnu potenziale per u mercatu di rame.

E fonti anu dettu chì dui incendi sò scoppiati in duie mine di cobre chjave in u Perù.A mina di ramu Las banbas di risorse Minmetals è u prughjettu di Los chancas previstu da u gruppu Southern Copper Company of Mexico sò stati attaccati da i manifestanti rispettivamente, marcà l'escalation di prutestazioni lucali.

U forte tassu di scambiu di u dollaru americanu u marcuri facia pressione nantu à i metalli.Un dollaru più forte rende i metalli chì sò denominati in dollari più caru per i cumpratori in altre valute.

L'altri nutizie includenu fonti chì anu dettu chì a prima offerta da i pruduttori mundiali d'aluminiu à u Giappone da lugliu à settembre era US $ 172-177 per tonna, chì varieghja da u pianu à u 2.9% più altu ch'è a prima in u sicondu trimestre attuale.


Tempu di post: 02-02-2022