L'azzioni di Vedanta Ltd. (nse: vedl) anu cascatu più di 12% u luni dopu chì a cumpagnia indiana di petroliu è metalli hà vendutu unramusmelter chì hè stata chjusa per quattru anni dopu chì 13 manifestanti sò morti per suspettu di u focu di a polizia.

A più grande cumpagnia minera indiana di Mumbai hà dettu chì i cumpratori potenziali anu da mandà una lettera d'intenzione prima di u 4 di lugliu.

In May2018, Vedanta hè statu urdinatu di chjude a so 400000 ton / annuramufonderie à Tamil Nadu, au sud de l'Inde.A decisione hè ghjunta dopu una settimana di feroci prutestazioni contr'à i piani di a cumpagnia di espansione a so capacità di a pianta, chì i lucali accusavanu di inquinanu l'aria è l'acqua.

Copper

A round di prutestazioni chì hè finita cù 13 morti hè stata cundannata da u gruppu di travagliu di l'esperti di i diritti umani di l'ONU, dicendu chì "a polizia hà utilizatu una forza letale eccessiva è sproporzionata".

Vedanta, cuntrullata da u miliardariu Anil Agarwal, hà presentatu numerosi procedimenti in tribunale per riavvia a smelter operata da a so filiale Sterlite.ramu.

U casu hè avà davanti à a Corte Suprema di u paese, chì ùn hà ancu stabilitu una data per sente u casu.

A chjusura di a fusione di Vedanta hà riduciutu a produzzione di rame di l'India da quasi a mità è hà fattu u paese un importatore netu di metalli.

Sicondu a dichjarazione di u guvernu, in i primi dui anni di chjusu, u voluminu d'importazione di raffinatiramupiù di triplicatu à 151964 tunnellate in l'annu fisicu chì finisci marzu 2020, mentri u voluminu di l'esportazioni diminuite da 90% à 36959 tunnellate.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022